Eda je moderní tiketovací systém, který vám poskytne ucelený dohled nad řešením všech úkolů a projektů, které ve vaší firmě probíhají. Nahradí tím sdílené dokumenty na síti, e-mailového klienta či ručně psané poznámky. Eda velmi výrazně zjednoduší a zpřehlední práci ve vaší společnosti. Tím samozřejmě šetří nejen čas, ale i peníze.
|
|
|
Pokud ve vaší společnosti využíváte docházkový systém SYSDO spolu s tiketovacím systémem EDA, dostanete komplexní přehled o aktivitách a celkové produktivitě vašich zaměstnanců.
SYSDO má přehled o pracovních plánech jednotlivých zaměstnanců. Tedy o jejich pracovní době, přesčasech nebo naopak dovolené či jiné pracovní nepřítomnosti. Jednoduše řečeno, SYSDO přesně ví, kolik času zaměstnanec strávil v práci. EDA shromažďuje informace o jednotlivých projektech a úkolech, na kterých se ve firmě pracuje. Ke každému tiketu uživatelé zadávají i strávený čas, a to i průběžně, pokud se jedná o časově náročnější úkoly. EDA tedy přesně ví, kolik času bylo na jednotlivém úkolu stráveno a kdo jej na něm strávil.
SYSDO shromažďuje informace z tiketovacího systému a dává je dohromady s daty, které má samo k dispozici. Výsledkem je přehledné grafické zobrazení aktivit zaměstnanců. Na první pohled je z tohoto zobrazení vidět, který zaměstnanec není plně využitý, nebo naopak který je přetížený. Kromě kompaktního náhledu se lze prokliknout na detail vybraného dne a podrobně projít jednotlivé zapsané aktivity toho dne u vybraného zaměstnance.
|