Nové možnosti SYSDO žádostí
Pomocí žádostí je možné žádat o různé druhy (ne)přítomností. To výrazně zjednodušuje a zefektivňuje komunikaci mezi zaměstnanci a správci docházky. Zaměstnanci odpadá zdlouhavé vypisování e-mailů či vyplňování složitých formulářů. Jednoduše pomocí SYSDA odešle svou žádost správci, který ji v systému přijme nebo odmítne. Oběma stranám chodí potvrzovací e-maily, úprava pracovního plánu pak proběhne automaticky na základě vyřízení žádosti.
Žádosti lze vkládat přes webovou nebo mobilní aplikaci přímo v plánu práce. Zaměstnanec tak může jednoduše a rychle žádat například o dovolenou, kompenzace, přesčasy, návštěvy lékaře, služební výjezdy, home office a mnohé další druhy (ne)přítomností.
Správce docházky má ke schvalování žádostí samostatnou sekci. Tuto sekci opět naleznou nejen ve webové, ale i v mobilní verzi SYSDO aplikace. V této části správce může žádosti nejen schvalovat, ale také upravovat. Zároveň vidí celou historii žádostí a podrobnosti o podaných žádostech.
Novinky v žádostech
Nově lze podávat žádosti i na události, které standardně uživatel zadává pomocí terminálů - tedy např. příchod, odchod, obědová pauza atp. To slouží především jako žádost o opravení zapomenutých přístupů (zapomenutý příchod a odchod jsou nejčastější evidované chyby v docházce zaměstnanců).
Zároveň byl přepracován vzhled žádostí v mobilní aplikaci. Nyní je zadávání žádostí daleko přehlednější a intuitivnější.