Ukázka systému SYSDO

Docházkový systém SYSDO - různé platformy

Pracovní plán

Ve výchozím nastavení je pracovní plán obrazovkou, kterou uživatel po přihlášení do systému vidí jako první. Pracovní plán je každému uživateli přehledně zobrazen a graficky jsou v něm vyznačeny dny pracovního volna – dovolená, nemoc, služební cesta, mateřská dovolená a další. Pracovní plán také obsahuje jednoduchý přehled o počtu odpracovaných hodin, počtu hodin, které je třeba dopracovat do ideální pracovní doby či informace o zbývající dovolené.

Ukázka aplikace - plán práce

Přehled přítomnosti

Ukázka aplikace - přehled přítomnosti

Nástroj, který byl původně určen pro recepční či spojovatelky s oblibou používají všichni uživatelé systému SYSDO. Na jedné stránce přehledně vidí aktuální informaci o přítomnosti ostatních zaměstnanců a kolegů, jejich fotografii (která může být aktuální ze čtečky, ale také uložená neměnná fotografie z informací o uživateli) a kontaktní informace (klapka, e-mail, mobilní telefon).

Přehled přístupu

Existují tři typy grafického rozložení přehledu přístupů – řádkové, řádkové s galerií a tzv. timeline (popsáno níže). Ve všech těchto přehledech lze nastavit zobrazované období. S každým přístupem se zapisuje přesné datum a čas, událost, oblast, typ a název čtečky. U mobilních virtuálních terminálů se ukládá také GPS pozice, v přehledu přístupů je poté vidět náhled na mapě.

Ukázka aplikace - přehled přístupu

Časová osa

Ukázka aplikace - časová osa

Na časové ose jsou přehledně zobrazené přístupy zaměstnanců v závislosti na čase. Toto zobrazení dává jasný přehled o tom, které časy jsou z hlediska přístupů ve firmě nejvíce vytížené.

Správa směn

Správně nastavená pracovní směna je to nejdůležitější pro správné fungování docházkového systému. Zaměstnancům se z pracovních směn generují pracovní plány, zaměstnavatel má přehled o tom, zda zaměstnanci plní hodinové fondy a zda chodí včas. Nástroj pro tvorbu pracovních směn umožňuje nastavení libovolné pracovní směny a jeho používání je velmi intuitivní.

Ukázka aplikace - správa směn

Výpis chyb

Ukázka aplikace - výpis chyb

Systém SYSDO hlídá pracovní plány, a pokud v daný čas nezaznamenal uživatel patřičnou událost, nebo zaznamenal událost mimo plán (možnost nastavit časové tolerance), přijde jemu a nadřízené osobě upozornění. Zároveň se v systému uloží chyba. Chyby jsou zobrazeny v pracovních plánech jednotlivých uživatelů, ale zároveň existuje přehledný souhrn chyb všech zaměstnanců určený pro správce docházky.

Žádosti

Skrze žádosti může běžný uživatel komunikovat s administrátorem či správcem docházky. Žádosti jsou dvojího typu – žádosti ohledně docházky (návštěva lékaře, dovolená, ohlášení nemoci,…) nebo žádosti týkající se virtuálního terminálu.

Ukázka aplikace - žádosti

Automatické vytváření docházky & zpracování reportů

Ukázka aplikace - reporty

SYSDO na základě nastaveného pracovního plánu zpracovává pracovní docházku potřebnou pro firemní účetnictví. Hotové, zpracované reporty je možné ukládat ve formátu, který využívá Váš účetní systém.

SYSDO články a novinky

Docházka SYSDO pomocí rozpoznání SPZ

Docházkový systém SYSDO přináší další novinku pro své uživatele. Nově lze v systému využít kamery Milesight, které umožňují automatickou detekci registračních značek (SPZ) vozidel.

Nové možnosti SYSDO žádostí

Pomocí žádostí je možné žádat o různé druhy (ne)přítomností. To výrazně zjednodušuje a zefektivňuje komunikaci mezi zaměstnanci a správci docházky.

Věděli jste, že…?

Věděli jste, že v SYSDU najdete jednoduché real-time počítadlo přítomnosti zaměstnanců?

Představte si situaci, kdy se na skladu pracuje se zvýšeným rizikem požáru. Díky systému SYSDO může vedoucí okamžitě zjistit, kolik pracovníků je přítomno, a ujistit se, že všichni znají evakuační plány. Podobně lze sledovat, kolik zaměstnanců je na patře během povinných přestávek, čímž se zajistí rovnoměrné zatížení pracovního prostoru.

Věděli jste, že zaměstnance na home office lze monitorovat pomocí GPS souřadnic?

Nejčastěji zaměstnanci využívají k záznamu přístupů na home office mobilní aplikaci. To ovšem někdy vyvolává obavy zaměstnavatelů, zda nedochází ke zneužití tohoto řešení. Představte si situaci, kdy se zaměstnanec přihlásí „do práce“ z hospody, z autobusu, nebo z jiného místa, kde očividně nemůže plnohodnotně pracovat.